podróże / odkrywanie / zaskoczenie / umami
Światowa kuchnia domowa to potrawy przygotowane tak, jak podaje się je w domach świata. Każda kultura i każdy rejon świata mają swoją kuchnię domową.. Dla naszego polskiego i europejskiego podniebienia są to zazwyczaj smaki zaskakujące i odkrywcze. Dlatego tyle pracy wkładamy w poddawanie ich tak, jak podawane są na rodzinnych stołach odległych zakątków świata.
świadomość / uważność / odpowiedzialność / światowa kuchnia domowa
kondycja / witalność / hedonizm / przeżycia
Zdrowe odżywianie oznacza dla nas korzystanie z produktów nieprzetworzonych, możliwie sezonowych, pełnych smaku i różnorodnych. Zwracamy dużą uwagę na pochodzenie produktów, z których korzystamy.
czy podgrzanie posiłków jest konieczne?czy podgrzanie posiłków jest konieczne?
wydobywanie / głębia smaku / przepisy / kubki smakowe
metody / nowoczesność / bezpieczeństwo / nauka
Korzystamy z zaawansowanych technologicznie piecy kuchennych. Pozwalają nam na zachowanie wszystkich składników odżywczych przy jednoczesnym dbaniu o poziomy smakowe. Oznacza to, że do smażenia wykorzystujemy nawet do 70% mniej tłuszczu, niż w kuchni tradycyjnej, warzywa gotujemy na parze, mięso przygotowywane jest na sondzie, żeby nie było wysuszone. Do sałatek stosujemy nierafinowane tłuszcze z pierwszego tłoczenia. Gotujemy także bez oleju palmowego.
autorskość / eksperckość / doświadczenie / twórczość
nowoczesność / dolce vita / tempo życia / foodie
W FoodForFoodies zamówienie złożysz w 3 prostych krokach:
Krok 1: Zdecyduj, co chcesz jeść, zaznaczając odpowiedni kafelek na stronie zamówienia.
Krok 2: Zaznacz w kalendarzu dni, na które składasz zamówienie.
Krok 3: Podaj adres dostawy i zapłać za zamówienie.
Menu FoodForFoodies dostępne jest w 3 rozmiarach: S, M oraz L.
Wybierz taki rozmiar, który zapewni Ci odpowiedni poziom sytości. Pamiętaj, że zawsze możesz zwiększyć lub zmniejszyć rozmiar posiłków w panelu lub poprzez kontakt z Twoim FoodieAsystentem pod numerem: +48 793 223 333.
Tak. Możesz to zrobić w panelu foodie po zalogowaniu. Posiłki możesz wymieniać najpóźniej do 3 dni roboczych przed terminem dostawy.
Zgodnie z procedurami HACCP wszystkie potrawy od ugotowania po transport do Waszych domów są przechowywane w warunkach chłodniczych. Zapewniają one bezpieczeństwo bakteriologiczne produktu i zapobiegają zmianom smakowo-zapachowym oraz konsystencji produktu.
Oczywiście. Możesz zamówić na wybraną liczbę dni, a potem dni zaznaczasz w kalendarzu tak, jak Ci pasuje.
Posiłki przyjeżdżają schłodzone. Schładzamy je tuż po przyrządzeniu, a następnie trafiają prosto do Ciebie samochodem-chłodnią. Koniecznie przed podaniem podgrzej każdy posiłek zgodnie z instrukcją na etykiecie.
Wskazujemy alergeny w naszym menu. Aby uniknąć wybranych składników, należy wybierać potrawy, które ich nie zawierają. Potrawy można wymieniać w panelu foodie po założeniu konta.
Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie głównej wpisując kod pocztowy Twojego miasta aby sprawdzić, czy dowozimy tam posiłki.
Posiłki zamawiasz na każdy wybrany dowolnie dzień tygodnia. Potrawy przyrządzamy codziennie na świeżo i przywozimy każdego dnia wczesnym rankiem. Posiłki otrzymasz w każdy wskazany dzień, nie później niż o 08:00 rano.
Posiłki otrzymasz w każdy wskazany dzień – nie później, niż o 08:00 rano. Jeżeli chcesz ustalić inną godzinę dostawy, napisz do nas i podaj dokładny adres. Zobaczymy, co możemy dla Ciebie zrobić.
W sobotę rano dostarczymy zamówienie na cały weekend. Tj. zamówienie na niedzielę przywieziemy razem z sobotnim – w sobotę rano.
Oczywiście! Możesz samodzielnie i bez dodatkowych opłat edytować dni dostawy posiłków w Panelu.
Możesz też skontaktować się z Asystentem Pascala: +48 793 223 333 / asystent@pascalbox.pl.
Możesz to zrobić do 3 dni przed zaplanowanym terminem dostawy.
Tak! Możesz to zrobić samodzielnie i bez ponoszenia dodatkowych opłat w Panelu lub poprzez kontakt z Asystentem Pascala: +48 793 223 333 / asystent@pascalbox.pl.
Zmiana jest możliwa do 24 godzin przed terminem dostawy.
Przez postawę pro-ekologiczną wybraliśmy torbę z najcieńszego możliwego papieru.
Grubszy papier torby z posiłkami oznaczałby większy negatywny wpływ na przyrodę.
Asystent Pascala pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-17.00, w soboty w godzinach 8.00-13.00.
Dostępny jest pod numerem telefonu: +48 793 223 333 lub e-mail: asystent@pascalbox.pl.
Prosimy o zgłaszanie reklamacji bez żadnej zwłoki pod nr +48 793 223 333 lub mailem asystent@pascalbox.pl.
Portfel działa tak, jak karta prepaidowa/prezentowa. Jeżeli otrzymasz rekompensatę od Asystenta Pascala, jej równowartość znajdzie się w Twoim Portfelu w Panelu. Przykładowo za 1 dzień otrzymujesz równowartość wyższej ceny 1-dniowej, a nie niższej ceny promocyjnej za dłuższy okres subskrypcji.